čtvrtek 8. října 2015

Lov na ořechy

Pro začátek na vás vytáhnu pár starších kousků. Navíc tahle stránka je tak krásně sezónně aktuální:-) Vlastně jsem neřekla, že můj styl je hlavně něco jako „clean & simple“, ale to poznáte sami, tak přejdeme rovnou na ukázky:


Možná bych se měla rozepsat o použitém materiálu, i když  tady je to tak jednoduchý: hnědá základová čtvrtka, papíry KésiArt (resp. stromečky vystřihlé z papíru), vyřezávací šablonky (zubaté kolečko a „tabs“), samolepka (kolečko) a rub-os (hvězdičky) také vše od KésiArt. Béžový papír jsem prohnala embosovací kapsou s dřevěným (dřevním/dřevovým/dřevnatým??) motivem. Prostě s motivem dřeva:-) Velkou výhodou 8,5*11inch formátu je, že journaling vytisknete snadno na A4 tiskárně. Možná by vás zajímalo ještě, jak jsem dělala nadpis…tak to je tajemství! Ne, dělám si srandu. Je to můj velký poklad – mám to štěstí mít velký štos prastarých propisotů s různýma abecedama a šipky. Joj:-) 


Občas budete na mých stránkách potkávat francouzské texty (razítka, samolepky)…dost jsem dřív nakupovala vybavení ve Francii a francouzsky umím, takže mi to nevadí (jen kvůli manželovi se omezuju na jednodušší slova, takže v tomto případě…les faits=fakta).


Poměrně často používám i šicí stroj, i když v šití jsem fakt lama, takže představy často předčí realitu. Často je to dilema, jestli risknu zničení stránky nebo ne (chraň bůh, abych někdy zkoušela mix-media! Obdivuju, ale nemám na to.). Tady to dopadlo ale ještě dobře:-) Ještě několik detailů:

O víkendu jsme byli na stejném místě činu (s větším úspěchem), tak se těším na zpracování fotek (až dodělám to moře restů, takže za hoodně dlouho).



Letos je skvělý rok na ořechy. Už máte svoji zásobu? Ještě je čas! 

Hezký den!

Janča

5 komentářů:

  1. Pěkná stránka a moc zajímavá titulka. A tvorby Mixed media se neboj, tam nejde skoro nic pokazit. A je to velká zábava.

    OdpovědětVymazat
  2. No, hned první stránka na blogu a je parádní! Tak jen tak dál! Přeji ti hodně tvořivých i blogerských úspěchů. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná stránka v mých oblíbených barvičkách.

    OdpovědětVymazat