středa 7. října 2015

Začínám

blogovat. Vítejte u mě:-) Bude to o mém velkém koníčku, o scrapbooku. A třeba taky o všem možném a nemožném co mě těší a co se mi líbí, se uvidí... Ráda Vás tu budu potkávat, ráda se s Vámi podělím o své papírové tvoření. A taky by mě blog mohl motivovat v pravidelném tvoření, protože... 

… ke scrapu jsem se vrátila před nedávnem po dlouhé odmlce, kdy bylo všechno moje „nádobíčko“ v krabicích a vyčkávalo, až se k němu vrátím.
Teď mám konečně prostor ke tvoření, resty se nakupily, fotky se nakupily, inspirace je víc než kdy jindy a chuť stříhat a lepit je veliká. Postupně se do toho zase dostávám, znovuobjevuju tu euforii při vymýšlení kompozice, vybírání materiálu, to přehrabování. A syslení (taky, bohužel; určitě víte o čem mluvím). Jsem zvědavá na četnost svých příspěvků, a zda to bude někdo číst. Sama jsem totiž mizerná čtenářka…totiž ne že nečtu blogy, to moc ráda (i když spíš nescrapbookové), ale nikdy jsem neměla odvahu komentovat:-( Uf, a teď jdu sama s kůží na trh, heh. Jsem pesimista, ale těším se. A o to tu jde:-)

Tak se ukaž, holka.

Janča


2 komentáře:

  1. Držím palce, ať ti plnění blogu jde od ruky... budu se těšit na nové příspěvky, ukládám do oblíbených.

    OdpovědětVymazat
  2. Jela jsem od zacatku, tedy od tveho nejnovejsiho prispevku, az sem. A musim rict: "Klobouk dolu Jani!"
    Tvoje stranky jsou pro me obrovskou inspiraci, jsou tak svezi a vzdy necim zajimave.

    OdpovědětVymazat