pondělí 30. listopadu 2015

Minialbum Holandsko 1: Materiál

Zpracování fotek z dovolených to je pro mě velký oříšek. Za ty roky se jich dost nakupilo a probírání se fotkama jsem pořád odsouvala. Jednak je jich pokaždé hodně (i hodně přes 1000 není výjimkou..) a druhak jsem nevěděla jak to uchopit. Kdysi jsem dělala vypiplané album z dovolené v Provence, ale to bylo časově náročné a teď by se mi šiklo něco svižnějšího. Ale zdobit to já zas potřebuju, tak co s tím. 
A pak mi padlo do oka Snap album od Simple stories! Perfektní velikost 6*8 a k tomu spousta různě dělených kapsiček. Jo! To mi tu před léty na trhu chybělo...(ano, vím, nějaký pátek už to není novinka, ale to já byla zas out)
Chronologicky po Provence z podzimu 2010 byl náš jarní pobyt v Holandsku. 
A jelikož udělat minialbum jedním dechem jen tak za odpoledne je pro mě nemyslitelné (moje tempo je tomuto na míle vzdálené), tak to budete mít jako seriál na několikrát:-)

Takže do toho! - HOLANDSKO 2011: materiál
  • 6*8 album - mám Sn@p s bleděmodrým plátěným hřbetem
  • Kapsičky různých typů - 5 typů po dvou je obsaženo už s albem. Dokoupila jsem různé další s "insta" kapsičkama (tedy 2*2). Fotek je hafo, takže je plánuju malé:-)
  • kartonové rozdělovače - jsou také součástí alba. Jeden jsem využila jako titulku (nevím totiž zatím zda budu zdobit desky), další použiju pokud se mi vejde do alba ještě další dovolená z Holandska:-) uvidíme
  •  Materiálově se budu chtít omezit na několik málo papírů a doplňků (barvy byly jasné hned - modrá, zelená a krapet růžové...na ty svěží jarní barvy se těšíím!!). Jednotný bude také journaling, nadpisy, zdobení apod. Tady taková malá ukázka, co jsem si nachystala (něco ale uberu, něco přidám, je to pro představu...). (Je zde vidět i vytisklý jeden kousek journalingu.)
  •  Napadlo mě nějak si vylepšit samotné kapsy a trochu tím rozbít jejich plastový vzhled. Původně jsem jejich hřbet chtěla olepit washi páskou, ale to má své nevýhody, tak zvítězil kraft papír, který se bude hodit ke zbytku. Na Pretty papers jsem kupovala sadu 50ti kraft čtvrtek 8,5*11 slabší gramáže za bezva cenu, která se na toto skvěle hodí. Čili, nařezala jsem si z nich 3cm proužky 8palců dlouhé...
 ... nalepila na hřbety kapes a sešila na stroji. Vypadá to slušně z líce i z rubu. Konce nití jsem před odstřihnutím zauzlovala, aby se nepáraly. Dírky jsem odměřila podle ostatních kapes a proděravěla Big bitem. (na fotce výš jsou ještě bílé samolepící zpěvňovací kroužky..uvidím jestli je časek dám, zatím jsem nedala)
  • tady je ukázka, jak jsem dělala journaling. Je vytisknutý na krémové čtvrtce (nechala jsem místo na nadpis) a ta je přišitá (to jsem zatím nevyfotila) na barevné čtvrtce (na fotce nad ní). Nadpis je kombinací Lawn Fawn razítek (naprosto chápu, že je každý miluje!) a starších October afternoon samolepek, také přišitých na stroji (zkompletovaný to uvidíte někdy příště, teď si to musíte jen představit):
A příště už to opravdu bude slibovaný linoryt, který jsem použila na titulku:-) Pár stráneček už mám taky hotových a zatím jsem z tohoto konceptu dovolenkového alba nadšená!!
na pokračování...

Krásný advent všem!
Janča

2 komentáře: