úterý 17. května 2016

Dubnový Creative Kit

Od začátku roku jedou Creative kity od PaperoAmo ve svěžích jarních barvičkách. V každém byla zastoupena více či méně růžová, která se mi sice moc líbí, ale většinou ji se slzou v oku odkládám, neb bych ji na stránky o výletech a podobných akcích obvykle těžko využila. V dubnu už ale bylo pokušení příliš veliké. Dostal se mi totiž do rukou krásný jemně růžový papír. S ptáčkama! A ty já můžu. Růžové bylo i vellum, české samolepky a glitrová srdíčka. Přeslazené zamilované stránky ze společných fotek by mi však doma neprošly (vlastně asi ani přede mnou samou), takže jsem musela zaimprovizovat. Už nějakou dobu jsem si říkala, že bych mohla nafotit nějaké svoje šminky, které mě před několika lety začaly docela bavit. Výsledkem je krapet narcistická stránka o mých materiálních radostech:-D Ale i to je vzpomínka, že?

 
Z vellumu jsem si na BigShotu vyřezala větývky. Domečky z kartiček se mi moc líbily, ale nápis můj domov se mi nehodil, tak jsem ho jednoduše zkryla.
Abych dala vyniknout ptáčkům z papíru, v horní části jsem je obstřihla. Nadpis ze stařičké abecedy od October afternoon jsem prošila na stroji.
Líbil se mi i citát z washi pásky a docela se sem i hodil. Srdíčko je vyřízlé šablonkou od Waffle flower.
České samolepky s watercolor pozadím se oc povedly! Pod glitrové srdce jsem namuchlala kousek bílé nitě a celé prošila sešívačkou.
Ještě jednoho ptáčka to chtělo :-) Vystřižený z dalšího papíru ze sady.

Jaké skvosty vykouzlily z kitu ostatní holky si můžete prohlédnout tu.

5 komentářů:

  1. Supr! Krásná stránka, občas to chce nějak oživit a udělat si stránku sama pro sebe ;-). Také jsem si udělala teď jednu a asi v tom budu pokračovat. Díky Tobě jsem se vrátila k A4, už se mi po ní stýskalo ;-) A růžová? Ještě že mám dcerku, co na ní trpí ;-)(žůžovka, žůžová) Krásný den a už se těším na další krásnou stránku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! buď si budu muset čas od času udělat stránku o sobě nebo si počkat na tu dcerku:-) Obdélník je na scrapování boží formát a mě je příjemnější než čtverec. Jen tohle není přesně A4, ale tzv. "americká A4" neboli formát US letter, aneb 8,5*11 palců ;-) A díky moc Kamčo!

      Vymazat
  2. tuhle stránku jsem při uvěřejnění děsně žrala! je nádherná, povedená, dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, krásná, už jsem jí sice viděla, ale na tohle se dá koukat pořád. Asi k Tobě navíc přijdu na kurz líčení :D

    OdpovědětVymazat