středa 23. listopadu 2016

Bublinkový layout


Moje stránky obvykle nehýří více než dvěma barvami, ale barevnost červencového Creative kitu Papero amo se mi líbila a chtěla jsem ji – pro jednou – použít v celé své barevné škále. Aby mě nestresovala sladěnost s fotkami, tak jsem je vytiskla černobíle a podklad zvolila bílý. Dokonalý základ pro barevné hýření:-)
Bílému podkladu jsem se rozhodla udělat nějaký rámeček. Využila jsem k tomu rýhovačku. Je potřeba knihařskou kostí hodně tlačit, ale efekt je zajímavý. Takto embosovaný rámeček jsem ještě s pomocí fixy a pravítka orámovala černou linkou.
A teď už k samotné kompozici. Rozhodla jsem se si vyzkoušet kulaté fotky a i následné zdobení aranžovat do různých bublin. Jelikož nemám vyřezávací kulaté šablonky do Bigshotu, tak jsem si pomohla různými plastovými šablonkami. Původně jsem zamýšlela obtáhnout kolečko na fotku fixou, ale pak mi přišlo praktičtější (aby linka pak při stříhání opravdu nebyla vidět) použít hrot jehly či šídla. Fungovalo to na výbornou, takže tento postup můžu doporučit, dobře se to pak i vystřihuje. Střídala jsem na fotkách různé velikosti kružnic.
Na stránku jsem si na psacím stroji napsala kratičký text. Ten jsem pak opět s pomocí kulaté šablonky  orámovala do velkého kolečka slabým tahem tužky a kružnici následně prošila na šicím stroji.
Kolem této větší kružnice jsem si poté naaranžovala fotky.
Na závěr (ano, dnes je to krátké...) zbývalo si z různých papírů z kitu vystříhat ozdůbky. Já využila zejména čtvrtku s kolečky a čtverečky. Vystříhala jsem si kytičky, kolečka, nachystala další zdobení z kitu (průsvitná kolečka, chipboards, dřevěné ozdoby) a posouvala po stránce dokud jsem nebyla spokojená :-)
Moc jsem chtěla ještě použít velký červený knoflík, ale nakonec mi nikam nepasoval. Respektive občas když jsem bezradná, tak si zavolám muže, aby mi polotovar zkritizoval.  A on si servítky opravdu nebere, takže knoflík poslal pryč on :-D
Několik detailů na závěr:
„Dřevěný“ nápis Máme se krásně najdeme v sadě Momentka.
Výslednou stránku muž komentoval slovy „Pěkný, ale proč je tam to datum dvakrát?“ Se picnu...


Díky, že zavítáte!
J.

Žádné komentáře:

Okomentovat